Söndag - Andra vilodagen

Så Otroligt skönt!

 

Så kul att gå ut  och gå med andras hundar, det är ungefär samma sak som att träffa nya människor, som att träffa nya hundar, SKITKUL!! :D 
 
 
 
 
 

Så otroligt skönt, nu är nästan all träningsvärk borta, har bara lite kvar i baksida lår. Hela veckan har de varit hemsk smärta i flera muskler, men nu är de andra dagen jag vilar så känns otroligt bra. 

Det som är bra med vilodagar är att man hinner verkligen få psyket helt recovered också, så när nästa gympass väl kommer så är man jätte jätte taggad och kan träna hårdare än någonsin. Det är ifall en av de otroliga fördelar jag har känt under mitt pogram! :) 

Imorgon har jag Bröstpasset, så till dess så ska jag idag vila och ta de lugnt, kolla på mycket motivationsvideos för att bli ännu mer taggad inför imorrn! 

Kärlek till er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0