Jag är Tillbaka!

Tjena tjena alla glada träningsintresseade, hälsointresserade, bloggintresserade och vad DU nu kan vara intresserad av! :) 

jag har varit borta ett bra tag nu, pågrund av lite olika saker, men de viktiga är att jag är tillbaka o tänker försöka vara bättre på blogga denna gång. Bloggning är svårare än vad många tror. Respekt till dom stora bloggarna, det gör ni verkligen bra :) 

Men för att bli bra på någonting eller lyckas överhuvudtaget så krävs motivation. Vare sig det handlar om att bli en bra bloggare eller en bra bodybuilder. Spelar ingen roll, krävs motivation och det vet nog dom flesta innerst inne. 

Seriös Träning
 
 

Största skälet till att ja börjat blogga igen är för att ja tagit upp min Styrketräning igen väldigt seriöst. Förut har jag spelat fotboll samtidigt som jag styrketränat, denna gång kommer jag enbart styrketräna. 

Kommer försöka uppdatera bloggen så ofta jag kan, det är nämligen så att jag inte har internet i min lägenhet, men kommer uppdatera så fort jag kan. :) 

Har nu tränat första veckan seriöst, och den har bestått av 1 bröstpass, 1 benpass och 2 ryggpass. Det är ifall dom 

primära muskelgrupperna, sedan har det såklart involverats andra muskler också. 

Jag använder mest stora övningar som belastar stora delar av kroppen, så därför är det sällan det tar bara på 1 muskel. Vilket jag tycker är det optimalaste när det gäller att bygga en starkare kropp. 

För frågor så är det bara att skriva! :) 

Ses snart! kärlek på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0