Onsdag - Squatday

Tjena tjena:) har gått ett par dagar sen jag blogga nu för har inte haft tid sen i söndags men nu äre dags igen! :D

I måndags körde jag bröst, och det gick superbra, Tränade med min vän Robert som är väldigt duktig.

Bröstpasset är första passet i min träningscirkel, jag ska förklara lite lätt vad jag menar med det.

Dom flesta människor tränar veckovis, från m-f. Jag tränar mina pass utifrån cirklar, och 1 cirkel tar ungefär 1 vecka, ibland mer. Det beror på att jag vilar varannan dag vanligtvis.

För varje cirkel så förändras mitt reppschema och min vikt. Denna cirkel kör jag mellan 8-10 reps på mina övningar förutom den första. där jag kör lite hårdare, hårda övningar kräver hårda reps. Och benböj är en väldigt krävande övning så där ska man försöka ta ut sig så mycket som möjligt. Det ska man på de andra övningarna också, men första övningen kan man alltid köra hårdast på, eftersom man blir tröttare och tröttare för varje övning.

Jag hoppas ni förstår bättre nu vad jag menar med att bröstpasset är det första i min cirkel. Idag ska ja träna ben och ser fram emot det väldigt mycket. TRAIN HARD Y'ALL!

KÄRLEK PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0