bulk på 2 månader!

tjo tjo alla tokiga människor :P :) lets bring the truth out there :P :) 


Tänkte offentliggöra idag hur de går för min träning! :) Ja försöker öka sakta men säkert, o de går framåt ifall! 

mina main övningar som jag kör är "sne bänkpress" "benböj"  "lat pulldown" och "marklyft" 

ska redogöra här min 1rm inom alla dessa övningar och hur den har ökat sen ja börjat bulka! :) 

Började bulka i mitten av juni och nu är det början av augusti. 

Bänkpress: juni 55 kg 1rm Augusti 65 kg = 10 kgs ökning

benböj: juni: 60 kg 1rm aug 75 kg = 15 kgs ökning

lat pulldown: juni 60 kg aug 75 kg = 15 kgs ökning

marklyft: juni 60 kg aug 95 kg = 35 kgs ökning


Så ser ökningen ut hittils, ska fortsätta bulka och hoppas på att kunna öka ännu mer, inom 2 år siktar ja på att vara relativt stark :P :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0