Slut på uppehåll!

Hej hej :D som ni kanske märkt har ja haft ett uppehåll från bloggen:P det beror på att jag bara tränat kondition och fotboll ett tag pågrund av brist på tid och ville helt enkelt fokusera mera på konditionen :)

Nu har jag dock satte igång gymmandet igen 3-4 gånger i veckan :) Så nu kommer bloggen uppdateras igen på löpande band som förut :)

Min vikt just nu är 78 kg, ska deffa härifrån 1-2 månader nu :) gjorde mitt andra pass gympass imorse sen ja började, vilket var ett benpass :) man känner sig lite rostig när man kör hårt på en gång, men om nån vecka kommer de nog kännas bra :) Ska även försöka lägga upp mer bilder snart :)

Ha en bra dag allihopa, för det har jag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0